Totaal aantal pageviews

dinsdag 1 juni 2010

Vrijdag 28 en zaterdag 29 mei 2010 – Wat gaan we doen?

We moeten toch echt eens gaan kijken wat we doen. De weersverwachtingen voor het noorden van Spanje zijn goed te noemen. De westkust van Frankrijk is nog wat minder, maar dat is niet erg, want we rijden toch niet in een keer door. Dus besluiten we zondag te vertrekken naar Mendigorria, een klein dorpje zo'n 20 km ten zuiden van Pamplona.
De zaterdag staat in het teken van opruimen van de restanten van de voortent, grondzeil en meer van dat soort zaken. Het is behoorlijk warm dus doe ik het rustig aan. Jennie doet nog wat boodschappen. Om een uur of 7 krijgt onze Spaanse buurman Antonio zijn caravan terug van de dealer. Hij heeft deze Hobby caravan van een Nederlander gekocht. Dat heeft ontzettend veel administratieve rompslomp gegeven. Ik denk dat het een maand geduurd heeft voordat alles in kannen en kruiken was.
's-Avonds zijn we bij Ge en Harm uitgenodigd voor een 'afscheidsborrel' . Het wordt gezellig en laat. Voordat ik naar bed ga moet ik nog wat beloftes afwerken, Jacques wil onze voorgenomen rijroute weten en de buurman heb ik nog foto's beloofd van de aankomst van zijn caravan. Dus deze 2 e-mails nog even verzonden.

1 opmerking: