Totaal aantal pageviews

zondag 10 mei 2009

Donderdag 7 mei 2009 - Valencia.



Vandaag gaan we naar Valencia. Barry blijft op de camping voor de kindjes en Droopy. Om ongeveer kwart voor twaalf zijn we in de stad. Het is 30 graden. Behoorlijk warm. Maar goed gaan met die banaan.
We nemen eerst de toeristische route met de highlights van Valencia. Tijdens de wandeling stoppen we even bij de Mac om de inwendige mens te verzorgen. Ingrid koopt voor de kleindochter van de buren een flamingo jurk op een zeer pitoresk pleintje.

Daphne vindt het opeens welletjes. Al dat culturele gedoe. Haar prime core business wordt "bikini" . Oke dan, op naar de winkelstraten. Bij Zara wordt het een en ander gekocht. Uiteindelijk ga ik zelf maar op een bankje zitten (en val dan geregeld in slaap). Na een behoorlijk lange tijd komen ze terug. Met bikini! Terug naar de auto.
Om zes uur zijn we op de camping. Daar is alles goed gegaan. Barry lag nog met aanhang in het zwembad.

3 opmerkingen:

  1. Zozo,
    klinkt allemaal leuk enzo.

    Ik verwacht trouwens wel een souveniertje n_n'
    grapjas.

    zie [de meeste van jullie] morgen :'}

    xox.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeeee lekker winkelen:D Luf it:D
    Hebben jullieveel gekocht??
    is ons record: de meeste tasjes al verbroken?

    Xx amber

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Pa en Ma.
    Nou het zit er weer op, we zijn weer thuis.
    Was wel een erg hobbelig ritje op de terugreis, we moesten zelfs nog een keer in de riemen terug, dat is toch niks voor mij hoor dat vliegen.
    bij elke zak denk ik "oh daar gaan we hoor", niet dus, ik zit weer met beide benen op de grond.
    De kids hebben zich voorbeeldig gedragen tijdens de vlucht en op schiphol stond iedereen te wachten, Marco met 2 grote ballonnen voor de jongens en mijn hele aanhang (kon net in de auto)
    Nogmaals bedankt voor een lekker rustig weekje zon en cultuur en shops en we spreken elkaar wel weer.
    ADIOS XXX

    BeantwoordenVerwijderen