Totaal aantal pageviews

woensdag 6 mei 2009

Blog van Daphne's hand (-en)

Daar gingen we dan, op naar Spanje!

Het vliegtuig moest nog van de Polderbaan komen, dus we vertrokken met een uur vertraging.. Vilmer en Dayn hebben zich 'voorbeeldig' gedragen in het vliegtuig, 1 van de stewards (jaja, alleen maar Stewards in ons vliegtuig) vroeg me ook nog of Dayn mn zoon was, hahah ;)
Dat vliegen vindt ik trouwens maar niks hoor! Ik vind het niet eng, maar wordt er ook niet blij van.. Had ontzettende oorpijn bij het landen, heb er nog steeds last van!

Na een autoritje van ongeveer 3kwartier kwamen we rond 12uur aan op de camping, waar oma ons al stond op te wachten. Ze was zo druk met Vilmer en Dayn dat ze mn moeder niet eens zag. Hahah, we hadden eigenlijk een foto moeten maken van oma's gezicht toen ze mn moeder zag, alsof ze oog in oog stond met een spook!

Gisteren hebben we eerst wat boodschappen gedaan, toen zijn we gaan zwemmen en hebben we heeeeerlijk in de zon gelegen. Toen hebben Vilmer en Dayn nog even op het strand gespeeld, ik ben lekker bij de caravan gebleven om nog een tukje te doen in de zon!


Ons huisje is lekker knus, en vooral het uitzicht is mooi: zodra je het terras oploopt kijk je tegen een stel bergen aan, supermooi!


Ik heb er trouwens een nieuwe favoriete bloem bij. De Gerbera moet de 1e plek nu delen met de Ijsbloem (tenminste, zo noemt mn opa het?). 's Ochtends zijn ze nog helemaal dicht, maar zodra de zon erop schijnt gaan ze open, ze zijn echt fel-roze, zo mooi! Verder vind je hier overal Palmbomen, en honderden vogeltjes.

Rond een uur of 5/6 wordt je even wakker van gefluit dat wel van miljoenen vogels lijkt te komen, echt niet normaal. Maar als je dan gaat kijken zie je alleen een paar musjes zitten, hahah.
Ik heb ook al oog in oog gestaan met een hagedisje, en er schijnen hier ook veel eekhoorns te zitten (die ben ik alleen nog niet tegen gekomen).

Als Dayn straks wakker is van zn middagdutje gaan we naar het strand, wat echt om de hoek is.
Morgen gaan Barry, mn moeder en ik een dagje shoppen in Valencia, het schijnt een hele mooie stad te zijn. Opa en Oma passen dan op Vilmer en Dayn, en vrijdag gaan we geloof ik iets bezichtigen (museum ofzo).
Verder zitten we alleen maar op onze luie kont in de zon, wat een leven he :D


En hoe is het daar?
Milou en Amber, houden jullie het nog een beetje uit met opa&oma?
En houden opa&oma het nog wel uit met Milou en Amber? En hoe ligt mn bedje? Hahah.
Hoe is het met Balootje? Volgens mij moeten jullie (de Remmelzwaaltjes) maar een grotere bank aanschaffen! Ik denk dat ie door al dat wandelen in de duinen niet eens meer terug wil naar ons, wij doen dat nooit hahah ;) En hoe is het met de moederweek-drukte? Dat kunnen jullie wel aan toch? :P
Jacky, hoe gaat het met die gekke shakes van je? Ben je er al een beetje aan gewend?
We bellen nog wel even deze week!

Nou, de zon roept, dus ik brei er een eind aan!
Tot volgende week!
Liefs, xx Daf (en opa, oma, Ingrid, Barry, Vilmer en Dayn natuurlijk!)

3 opmerkingen:

  1. milou/bilou/baloo/mi/lou/loumi/IK7 mei 2009 om 19:24

    Heeey stelletje bruine vakantienegers (:

    Hier is alles helemaal te wappie.
    Nouja,
    het gaat zoals normaal.
    Heb volgens mij voor het eerst in een aantal weken de hele week gezond hollands voedsel gegeten (: Morgen lekker SUDDERVLEES (!!) volgens Oma's eeuwig bewaarde geheime recept.
    HMMM, dat word smullen! [psst, zijn jullie nu jaloers? (A)]

    's Ochtends gaat het gewoon zoals altijd. Ik ga mn bed uit en doe mijn ding, amber doet haar ding, en af en toe doet opa ook zijn ding. Dan kom je beneden en zit hij ineens op de stoel en denk je zo van .. HUH? Zaterdag ook, ging ik er om 6uur uit voor mn werk, kom ik beneden, zit opa daar ineens. DUDE! ga terug je bed in en slaap tot 9uur ofzo! maarja, moet hij zelf weten, toch?

    Vandaag was het weer wel lekker. Stond een beetje een harde wind enzo, maar op de loop van de dag begon het zonnetje te schijnen en stond ik lekker op het Hockeyveld te (pampampam tromgeroffel) HOCKEYEN! Mijn gymlerares heeft nog steeds een blessure aan dr lies, dus heb ik nog les van die andere leraar, die.. veel harder is.

    Hmja, Amber en Oma zijn nu [zoals ik net al zei aan de telefoon] de collecte lopen en Opa is ons pap aan het halen van zijn werk (:
    En ik zit thuis, huiswerk te maken [eigenlijk heb ik dat even stilgelegt om dit lange verhaal te schrijven], en te wachten tot er iemand thuis komt zodat ik kan douchen want ik kan de deur niet op slot doen omdat geen van de afwezige medehuisbewoners zo slim was om de sleutel mee te nemen. Dus voor mij is het nog even doorstinken. Gelukkig hebben visjes geen reukorgaan n_n'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Milou en al die andere namen7 mei 2009 om 19:25

    [Vervolg; hele stuk in één keer was te lang]

    Vanmiddag ben ik met Opa even langs ome Jim geweest om een voorband te brengen voor mn scooter. Dat ding lag echt helemaal uit elkaar en het stuur hing aan de verkeerde kant enzo.. maar k vertrouw erop dat alles goedkomt. En als je dan hoort dat je voor je scooter 150 euro hebt betaald, en de kosten voor nieuwe onderdelen ook dat bedrag zijn, moet je even slikken. Daar gaat namelijk al je geld waar je zo hard voor gewerkt hebt. In een klap zo HATSEFLATS en foetsie. Maarja, waarschijnlijk hebben jullie daar vaker last van dan ik 8'D


    Ik weet niet hoe het met onze andere familiegenoot is. Waarschijnlijk ligt hij lekker te luieren op de bank enzo. Ik heb in ieder geval nog geen telefoontje gehad dat Baloo is weggerent in de duinen [dat had trouwens wel een giller geweest al zeg ik het zelf].

    De foto's zien er super uit. Ben best wel jaloers hoor. Ik had ook wel meegewild. Maarja, stomme school enzo, je weet zelf [hh].

    Maar nu moet ik denk ik maar weer verder met mn huiswerk. Heb morgen een presentatie over.. geweld in het openbaar vervoer. En dan mag ik zo voor de klas staan en mijn verhaal doen. JIPPY!

    Nou, ik wens jullie een hele leuke tijd nog daar in Spanje. Vilmer; jij moet goed je voeten afdrogen als je hebt gezwommen! Anders krijg je tenekaas enzo! (Wat is dat witte vlekje op de foto?) en Dayn; goed insmeren met zonnebrandcrème anders krijg je rimpels(vraag maar aan je moeder!).

    Te Amo <3

    xox
    Milou, Amber, Opa, Oma en Paps.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeej allemaal !!

    tsss.. jullie zijn een beetje aan het luieren en allemaal mooie dingen aan het zien en het enige wat is zie is en schoolbord en nog wat andere saaie schooldingen, verder ben ik heel hard bezig met mn frans :'( en met wat spaans...
    jullie kunnen lekker zwemmen in een lekker en het enige wat ik kan doen is mn kont keren in het bad... verder is het hier niet bijzonder lekker weer zeker vandaag niet... ik kwam keihard de hoek om fietsen en inene leek het wel of ik stil stond... ROT wind. Okee ik geef het toe ik ben wel een heel klein beetje jaloers op al die zon en mooie bloemen die jullie allemaal hebben... een heel klein GROOT beetje... En trouwens : Mam (A) gaan wij ook een keer op vakantie naar spanje :D lijkt me wel Gaaf :D
    En hoe is het dan met opa en oma?? volgensmij heeft droopy (zo schreef je het tog??) het wel aar z'n zin want ik hoorde hem net keihard blaffen aan de telefoon XD
    en nu weet ik nixx meer te lulle en te vragen... duss ga ik stoppen denk...

    Heel veel plezier nog (hopelijk regent het daar ook een keer! hahah nee hoor!!) met de zon
    enzoo..

    XxX amber en de rest (milou dus)

    BeantwoordenVerwijderen