Totaal aantal pageviews

zondag 29 maart 2009

Zondag 29 maart 2009 - Band verwisselen

Het is vandaag afwisselend bewolkt en zon. Zodra de zon schijnt is het heerlijk. Dat vindt Droopy ook. Languit ligt hij in het gras.

Zoals gezegd, de band ga ik verwisselen. Dit wordt les 2, want neem een kruissleutel mee. Bij de Kia paste de auto sleutel op de moeren van de caravan. Nu dus niet. Dat wordt zoeken naar goed gereedschap. De eigenaar heeft wel een goeide doppendoos maar ik kan geen slag krijgen. In mijn (goedkope) gereedschapdoosje zit wel wat, maar dat breekt zo af. Ik zit tegen de band aan en kan dan geen kracht zetten. Na wat gezoek gaat het eindelijk lukken. Het is wel prettig dat ik een potkrik heb. Anders was het vast niet gelukt. De reserve band terug monteren onder de caravan is ook niet zo simpel. Er moet weer gekrikt worden. Als je dit langs de weg moet doen is het geen pretje. Zorg ervoor dat er geen stoeprand in de weg zit, want dan kan je het rek helemaal niet uitschuiven.

Het is nu ongeveer half 4 (zomertijd) en het is best lekker buiten.
De berichten van gisteren en eergisteren kon ik vandaag pas publiceren omdat de upload van de foto's niet wilde werken. Jennie en ik vinden de reacties op deze weblog erg leuk en hopen dat deze binnen blijven komen.Voor vandaag zit het schrijven erop.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dat het allemaal weer gelukt is
    Rob nu wel een beetje uitkijken he
    Zodat je niet weer een band te barsten rijd
    Gr Lina en Fred

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk om jullie op deze manier te volgen.
    Wel wat laat maar nog van harte met je 65 lentes.
    Veel plezier, en hou de spullen heel.
    het weer knapt hier nu ook op.
    groetjes Ron en Wil

    BeantwoordenVerwijderen