Totaal aantal pageviews

zondag 22 maart 2009

vrijdag 20 maart - klusdag






Vandaag zijn we niet weggeweest. Het is een prachtige zonnige dag met ongeveer 14 graden. Als je dan uit de wind zit is het heerlijk. We eten vanavond bij Margreet. Ditta en Jennie zorgen dat het klaar staat. Want Margreet zal pas rond 8 uur thuis zijn. Zij werkt in een bloemenwinkel te Orleans.



Overdag heeft Jennie wat in de tuin gewerkt en ik ben aan het schilderen geslagen.



'S avonds na het eten (het was ongeveer 10 uur) nog even lekker uitgezakt in de caravan.

3 opmerkingen:

  1. Volgens mij is dit tot nu toe een e=werkvakantie
    maar jullie doen wel je best vind ik
    Gr Lina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die laatste foto ziet er ook wel goed uit vindt ik.
    Lekker lui
    gr lina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,
    ik heb jullie blog site ook aan gerda en john gegeven en die houden jullie nu ook bij.
    ze vinden het heel leuk zo.
    rij voorzichtig woensdag.
    dikke kus, mis jullie nu al
    XXXX ingrid

    BeantwoordenVerwijderen