Totaal aantal pageviews

zaterdag 28 maart 2009

Zaterdag 28 maart 2009 - wasdag

Het heeft de hele nacht verschrikkelijk geregend. In de ochtend stopt het. Maar nog wel zwaar bewolkt.

De campingeigenaar heeft gisteren nog de wasmachine aangesloten. Als het weer nog mee gaat zitten wil Jennie nog wel wassen.

Om 10 uur is de band er nog steeds niet. Ik ga maar eens bellen met het steunpunt in Lyon. Als ik wil gaan bellen komt de eigenaar aangereden met de band. Is net aangekomen en gelijk op de velg gezet. Het is precies dezelfde band.

Ondertussen gaat de zon een beetje schijnen. Dus gaat de was in de machine. Ik ga de wasmolen opzetten en een lijntje spannen. Na twee wasjes hangt alles vol. En de zon zorgt voor de rest.

Om 2 uur ga ik de garage betalen. Kosten 17 euro inclusief lood ed. Verwijderingsbijdrage kennen ze hier niet. Morgen ga ik de band eronder zetten.
Verder nog wat boodschappen gedaan. Lekker gegeten en een heerlijk glaasje wijn gedronken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten