Totaal aantal pageviews

zaterdag 15 mei 2010

Vrijdag 14 mei 2010 - Shopping day !




Bij het opstaan regent het een beetje en het is behoorlijk bewolkt. Dit wordt een ideale dag voor de dames om te gaan winkelen. Met 6 personen in de auto gepropt. (sick).
De bedoeling is dat ik op zoek ga naar een fototoestel. Met de assistentie van Daphne. We gaan bij verschillende winkels kijken. We weten ondertussen wel wat we willen. Het wordt uiteindelijk een Panasonic ZX 8. 16 x optische zoom, 12 Mpixels, heeeeeel veel mogelijkheden. Er zit een klein startersboekje bij. Maar om precies te weten wat je kan, moet er wel een behoorlijk document komen. Ik heb al wat geoefend en ben verbaasd omtrent de kwaliteit en dat in vergelijk met ons oude toestel. Op deze pagina ziet men enige proeffoto's.

Na deze aankoop hebben wij ons bij het 'dames'gezelschap gevoegd. Eerst tijd om wat te eten. Lekkere warme broodjes.
Na het eten positioneer ik mij in het Indiaase koffiehuis met alle pakjes die men al gescoord had. Het duurde toch nog behoorlijk lang. Vreemd dat men mij lieten zitten op een bak koffie. Toen de dames terug kwamen werd dit snel rechtgetrokken.
In de avond hebben wij met Ingrid en Milou 'getriominost'. Ingrid heeft gewonnen. Ingrid heeft dit spel thuis ook, maar had het nog nooit gespeeld. Nu geeft zij het niet meer weg. Moeten wij het toch zelf gaan kopen.

2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Al hou ik meer van mensen als natuur opnames!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo vakantiegangers hier een berichtje vanuit
    bussum.
    hier gaat alles goed met jullie hondje ook
    denk alleen dat hij moet afkicken wat we lopen
    veel met hem.
    de hei vind hij helemaal geweldig al die andere
    luchtjes dus de heletijd snuffelen hij trekt me niet omver
    met het eten gaat het ook goed eet als een wolf
    hoe vergaat het jullie zo te zien en te horen goed geniet want voor je het weet is het vrijdag
    gister avond belde jan ook nog om te vragen hoe
    het ging.
    groetjes aan je ouders en de rest
    vanuit bussum dikke knuffels en een poot van
    balou xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen