Totaal aantal pageviews

vrijdag 10 april 2009

Vrijdag 10 april 2009 - Goede - natte - Vrijdag



Tja, zoals ik al schreef is het vannacht heel slecht weer geworden. Dat was wel voorspeld. Het is nu 4 uur in de middag en het regent sinds gisteravond 9 uur. Zojuist sneeuwde het zelfs. Het is buiten 5 graden. Vanmorgen was het heel even droog.

Dus zitten we maar lekker in de caravan. Jennie is aan het quilten en ik achter de computer. Vanmorgen ontdekte ik dat ik nog steeds kan inloggen. Terwijl ik maar tot 5 uur gisteravond betaald heb. Dus dat is wel handig.



Ik heb de weerberichten voor de komende 10 dagen bekeken en naar aanleiding daarvan denken wij niet naar Portugal maar naar de Oostkust van Spanje te gaan. Op de camping welke wij op het oog hebben kunnen wij echter ivm de Paasdagen pas dinsdag terecht. Als die camping ons bevalt willen we daar misschien wel een maand blijven. En dan zakken wij niet verder naar het Zuiden. Op papier ziet het er goed uit.

1 opmerking:

  1. hallo daar in spanje.

    nou het weer zit jullie niet echt mee he?
    zitten wij in dit kikkerlandje in de zon , hebben jullie regen en sneeuw, zou eigenlijk andersom moeten zijn. ha,ha,ha.
    hier gaat het lekker hoor, morgen zingen met het koor bij een baptisten gemeente (lekker swingen)
    en we gaan eens een paasdiner doen in plaats van een paasontbijt, dat wordt wel erg vroeg als ik moet zingen om 9 uur.
    Amber en Milou maken het voorgerecht , ik het hoofdgerecht en Daphne het toetje, mij benieuwen.
    hele fijne paasdagen en tot schrijfs.
    XXX de 3-bergjes

    BeantwoordenVerwijderen