Totaal aantal pageviews

maandag 20 april 2009

Maandag 20 april 2009 - Angst !!

Om ongeveer 3 uur vannacht werden we in onze slaap opgeschrikt door een hoop lawaai afkomstig van Droopy. In alle onduidelijkheid ging het licht niet zo snel aan. Toen we de situatie overzagen lag Droopy met stijve poten langs ons bed. Hij was helemaal verkrampt. Wij schrokken hiervan natuurlijk ontzettend. In een eerste reactie dachten we dat Droopy dood ging. Ik begon onmiddelijk zijn borst te masseren. Na minuten merkte ik dat zijn bek weer open ging en er beweging kwam. Hij probeerde op te staan, maar dat ging niet. Nog later ging dat ook weer. Hij ademde wel moeilijk. Langzaam maar zeker kwam hij weer bij zyn positieven. Terug kijkend denken wij dat hij een epileptische aanval heeft gehad. Ik ben daarna met hem wezen wandelen. Alles ging weer goed. Toch zijn wij hier heel erg van geschrokken. Vanmiddag heeft hij weer gespeeld met ons, maar we zijn wel voorzichtig.
Vanmorgen zijn we naar een grote overdekte markt geweest. Aan Droopy was niets te merken.
Gelukkig maar. We hopen dat dit ons en natuurlijk Droopy, verder bespaard zal blijven.

1 opmerking:

  1. hou, hoi,
    joh wat een schrik zeg, ik denk ook dat het een epileptische aanval is geweest.
    Hopelijk gaat het niet vaker gebeuren.
    Liet hij ook z,n plas lopen?
    als hij het vaker krijgt moet hij misschien aan de medicijnen. we hop[en maar van niet.
    hier gaat alles lekker, daphne verheugd zich al lekker op een weekje zon en rust.
    het was lekker druk op onze verjaardagen en het weer was ons goed gezind dus alles heeft zich buiten afgespeeld.
    ik zal voordat daphne naar jullie komt nog even langs jullie huis gaan voor de post,misschien willen jullie dat ik het haar meegeef.
    nou tot de volgende reactie en een dikke kus van ons XXX

    BeantwoordenVerwijderen