Totaal aantal pageviews

zondag 3 mei 2015

Zondag 3 mei 2015 - Een terugblik

Het is alweer een week geleden dat ik wat geschreven heb. Moet ik toch even mijn hersens pijnigen over alles wat we gedaan hebben.
De gehele week hebben wij gedacht aan onze reizigers Ron en Wil. Het zit ze niet mee. Slecht weer over de gehele route richting NL. Zo slecht dat ze besloten hebben door te rijden. Zonet gelezen dat ze veilig thuis zijn gekomen. Het zal afzien geweest zijn.
Zijn deze week op de woensdag weer bij Penny geweest. Daar hadden we met Jeanne en Wim afgesproken voor een drankje en wat bijpraten. Hebben met Ron en Joke ook een keer  boodschappen gedaan. Rinus hebben we elke middag open gedaan. Vaak met z'n tweetjes, maar Ron en Joke zijn ook een paar keer geweest.
Maandagmorgen zijn we naar de nieuwe hondenuitlaatplek in La Nucia geweest. Kon Myca eindelijk eens rennen.
Vrijdag was het het hier in Benidorm Ornjefeest. Was erg gezellig. Hebben na afloop paella gegeten.

Hondenuitlaatplaats in La Nucia

Zo waren sommigen feestvierders aangekleed.
Zaterdag heb ik de les van Ron (Star) in praktijk gebracht. Zalmforel klaar gemaakt. Jennie de gebakken aardappels en de salade.  Het was helemaal geslaagd. Dat vonden Joke en Ron ook.
De temperatuur begint hier per dag te stijgen, Vanmiddag was het 33 graden op de camping. Dus hebben we niets gedaan. Ons erg rustig gehouden. Myca had er ook last van. Ik heb haar afgekoeld in de hondendouche. Zij vond het best lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten