Totaal aantal pageviews

woensdag 8 juni 2011

Dinsdag 7 juni 2011 - Toeval bestaat niet.

Het heeft de gehele nacht geregend. Ook tot in de late ochtend. Het werd langzamerhand beter. Alleen de temperatuur was nog niet zo hoog.
Na de lunch zat ik binnen met de pc te werken. Jennie vraagt zich af hoe het met Frans en Jannie zou zijn. Waar zouden ze zitten? Ik zal zo dadelijk wel een mailtje sturen. 5 minuten later kijk ik naar buiten en zie een man lopen die erg op Frans lijkt. Ik kijk uit het andere raam en wat zie ik? Jannie. Frans en Jannie lopen een plek te zoeken. De verrassing is erg groot. Zij hadden ons hier niet verwacht. Na even wat begroetingen uitgewisseld te hebben nodigen wij ze uit voor de koffie zodra ze de caravan op de plek hebben gezet.
Een uurtje later zitten we met z'n vieren aan de koffie en worden op de hoogte gebracht van alle campings en plaatsen welke ze in Spanje bezocht hebben. Erg leuk.
Ondertussen is het mooi weer geworden, dus uiteindelijk een fijne dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten