Totaal aantal pageviews

woensdag 27 april 2011

Dinsdag/woensdag 26/27 april 2011 - Rustig

Deze dagen zijn relatief rustig. De dinsdag wordt gebruikt voor een zeer grote was. Het weer is zo mooi dat als we klaar zijn met de machine, de eerste stukken was reeds droog zijn. In de middag wat boodschappen gedaan. En voor de rest in alle rust de dag uitgezeten.
Woensdag (vandaag) hebben wij Jan, Marjan, Jan en Anneke uitgezwaaid. Zij gaan richting huis. Daarna na de ochtendrituelen zijn wij naar Castellon gereden en daar wat boodschappen gedaan.
Vanmiddag heerlijk in de zon gezeten. Het is heerlijk weer.

1 opmerking:

  1. hoi rob en jenny

    Wij zijn vannacht teruggekomen uit italia
    hebben het heerlijk gehad alles staat weer
    ik heb je een paar keer gebeld van uit italie maar kreeg geen gehoor
    ik denk dat we geen goed nummer hebben.
    ik wist namelijk niet hoe ik die zenders van de tv moest veranderen
    weet ik dus nog niet,
    heb alles geprobeerd maar lukt niet
    Gaat alles goed daar???
    Zo te lezen wel he
    groeten aan jenny en nog veel zonneschijn
    Fred en Lina

    BeantwoordenVerwijderen