Totaal aantal pageviews

maandag 12 april 2010

Maandag 12 april 2010 - Een nieuwe dag met nieuwe kansen.

Jennie heeft goed geslapen en voelt zich goed. Het weer is licht bewolkt. We gaan even naar Castelon om wat korte broeken te kopen voor mij. Dat is vlakbij.
Boven de bergen wordt het al wat grijzer. Zoals ons weersysteem had laten zien zal er vandaag wel regen komen. Met Jennie gaat het nog steeds goed.
Lekker gegeten. Het wordt wel steeds kouder. Terwijl ik dit zit te schrijven regent het hard. Dit is de eerste regen voor ons in Spanje.
De Spaanse buurman komt iets vragen cq laten zien. Dan komt het taalprobleem werkelijk om de hoek zetten. Hij heeft op internet een Burstner 470 Club uit 1999 gevonden. Nu heeft hij een heel klein caravannetje uit de oudheid. Bijna antiek. Hij vraagt mijn mening over die Burstner. Nu het is een eindkeuken met treinzit. En nog langer dan die van ons. Zij zitten maanden op de camping. Dan lijkt het ons niet zo'n goede aankoop. Hij heeft onze caravan bekeken en begrijpt mijn mening. Afwachten wat hij gaat doen.

2 opmerkingen:

  1. Rob, zal ik langskomen om een caravanhandel te beginnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet niet of je de blog nog volgt Rob maar Leen de Blaeij en Suus zijn de sleutelbos verloren!

    BeantwoordenVerwijderen