Totaal aantal pageviews

zondag 28 maart 2010

Zondag 28 maart 2010 - Bonterra Park



Allebei slecht geslapen. Ik ga er al redelijk vroeg uit. Eigenlijk valt het wel mee want de klok is 1 uur vooruit gegaan. Als ik naar de WC loop zie ik op ons pad een grote plek vrij. Daar stond gisteren nog een Finse camper. Die zijn al vroeg vertrokken. Zal ik ???? Ik loop naar de receptie en vraag of deze plek nog voor 2 maanden vrij is. Het antwoord is bevestigend. Maar even serieus met Jennie praten. Tot mijn verrassing is Jennie onmiddellijk in. Zij wil wel verkassen ondanks het vele werk dat we weer op onze hals halen. Toch blijkt er nog een probleempje. In deze periode is deze plek voor een week gereserveerd. Onze lieftallige receptioniste is bereid een belletje te plegen. Na een uurtje komt de bevestiging. We kunnen verhuizen. Vooruit met de geit, oh nee de mover. Eerst alle losse spullen, dan de voortent etc etc. Na ruim 2 uur zijn we geïnstalleerd. Prachtige ruimte en vrij zicht op het zuiden. Ook voor de toekomst ivm de blaadjes.
Bij verplaatsen van de auto zien we wat vreemds. Bij de nummerplaat achter zit een deukje en 2 lakbeschadigingen. Die klap bij Barcelona is niet veroorzaakt door vuurwerk, maar een steen of zoiets dergelijks.
Het blijkt dat ik goede ontvangst heb voor internet. En het is nog gratis ook. Vandaar deze vele berichten.
Oh, ja, het is vandaag 22 graden geweest. Lekker poeh !!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Rob! We hebben met plezier kennis genomen van jullie bijgewerkte avonturen. Wat ons verbaast is het "2 maanden verblijf" in Bonterra Park. Dit noemen wij "overlenteren".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die pa en ma,
    Nou helemaal leuk dat jullie op een goed plekje staan, kunnen we misschien de skipe nog eens proberen!!
    Hier gaat alles z'n gangetje, ik ga zometeen Jan naar z'n werk brengen en daarna bij carla een bakje doen.
    Ik ben afgelopen zaterdag tot 23.30 uur bezig geweest met het haar van Milou, (ze had weer een leuk idee, maar dat is meestal niet zo eenvoudig) en het resultaat stuur ik wel gewoon naar je mail adres.
    De bijzonder verlof aanvragen van de meiden zijn de deur uit en nu maar afwachten of het goed gekeurd wordt.
    Jullie zijn gewoon al 50 jaar getrouwd,(wist je nog niet maar bij deze wel) hahaha.
    Het weer is vandaag ook goed, ongeveer 12 gr. en droog.
    lekker weer om wat in de tuin te doen en dat hebben Jan en ik dan ook gedaan.
    Vanmorgen naar de fysio geweest voor het bekken en volgens haar heeft ze ongeveer 3 á 4 keer nodig om het beter te krijgen, we zullen zien.
    Gister met het koor op getreden en ik heb met nog 5 andere koorleden een solo stukje gezongen, bibber, bibber, maar kreeg leuke reactie's.
    Groetjes aan mams en een dikke knuffel van allemaal XXX

    BeantwoordenVerwijderen