Totaal aantal pageviews

donderdag 25 mei 2017

25 mei 2017 - Bedevaart naar het Kruis

Zoals ik  heb geschreven zou ik gisteren naar het kruis van Benidorm gaan lopen. Samen met Wim.
En dat is gebeurd. We zijn om 10 uur vertrokken. Het begon al aardig warm te worden maar dat mocht ons niet tegenhouden. Om half twaalf waren we boven. Het is een prachtige tocht met veel mooie vergezichten. We hadden een gemiddelde snelheid van 3,3 km per uur. Boven stond er aardig wat wind maar was erg lekker. De terugtocht tot aan Burger King voor een ijsje was 3 kwartier. Ik vond het een hele belevenis.
Het publiceren van wat foto's zal ik later doen. Het uploaden wil vandaag niet erg lukken.

s'Avonds zijn we in Hong Kong (ja,ja) gaan eten met nog een frisse wandeling door een gedeelte van oud Benidorm. Zo waren mijn spieren ook weer los gemaakt.
Vanmorgen had ik er bijna geen last van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten