Totaal aantal pageviews

donderdag 19 mei 2016

Donderdag 19 mei 2016 - Even bijpraten

In de afgelopen week allerlei dingen gedaan. Zoals: nationale wasdag, veel wandelen, boodschappen doen en lekker op ons plekje naast de caravan zitten te luieren en zonnen.

Vanmorgen naar de markt in Villayojosa geweest. Dat is nu een leuke markt. Spaans, minder druk en brede paden. De markt in Benidorm is druk met vervelende verkopers. Het enige leuke daarvan is dat we daarna bij de Engelsman wat gaan drinken en/of eten.

Gisterenmiddag heb ik Jeanne en Wim opgehaald om gezellig de middag bij ons door te brengen. En het was erg gezellig. Komende dinsdag vliegen zij weer terug naar huis.

Gisteren ook en bij de huisarts geweest. Ik moest van onze dokter mijn bloeddruk laten opnemen en een nierfunctie onderzoek laten doen. Dit ivm met mijn bloeddrukverlagende pillen. De bloeddruk was perfect (120/84) en de bloeduitslag krijg ik morgen. Tevens mijn rechteroor laten uitspuiten. Die zat na een rit in de bergen , zo'n 3 weken geleden, helemaal dicht. Ook druppelen met olie werkte niet. De dokter had er ook veel moeite mee. Vanmorgen vroeg deed mijn oor ineens 'plof' en was er weer gehoor. Wat een opluchting.

Het weer is hier nog steeds erg goed. Het is buiten (8 uur) nog 20 graden. Voorlopig wordt er volgens El Tiempo geen regen verwacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten