Totaal aantal pageviews

vrijdag 13 mei 2011

De dagen tot vrijdag 13 mei 2011 - Van alles wat.

Maandag en dinsdag zijn zonder opvallende gebeurtenissen verlopen. Ik heb mijn fiets opnieuw afgesteld vwb zithouding en zadel. Op de camping wat proef gereden. Het lijkt wel goed te zijn, maar een langere rit zal het uitwijzen.
Schilder in Castellon
Zo doet men in Castellon boodschappen
Woensdag zijn we naar Castellon geweest. Hebben daar veel gelopen, oa door een prachtig park. Hebben gezellig een broodje gegeten. 's-Avonds zijn we op de camping gaan eten. Jennie had biefstuk met een goede salade. Ik heb groene asperges met spek gegeten, gevolgd door een mixed gril van vis. Volgens Jennie was de knoflook geur uit mijn mond veelbetekenend, of niet ..........
Donderdag was het nationale wasdag. De zon maakte dat alles snel droog was. Daarna behoorlijk wat boodschappen moeten doen. De voorraad was aardig geslonken. 's-Avonds bij Wim en Leny triominos gespeeld. Zij gaan zondag naar Estertit bij Barcelona. Jennie en ik hebben allebei een keer gewonnen. Wim ook een keer. Gezien het lawaai wat wij soms gemaakt hebben (lachen) zal men wel aan burengerucht gedacht hebben. Het was een gezellige avond.

Vandaag is Ge jarig. Zijn vanmorgen even langs geweest, maar het werkelijke feest met vrienden en omstaanders is pas vanmiddag. Rond het middaguur zijn Jennie en ik naar de kapper geweest. Voor 22 euri's was mijn haar korter en Jennie had een nieuwe look. ( De foto moet nog genomen worden.) Om half 4 begon het feest bij Ge. Jennie heeft de zaak behoorlijk opgewarmd met oude bewegingsliedjes. Goed voor de stramme spieren. Sommige teksten werden door Jan aangevuld. Ze zitten niet allemaal meer in 't hoofd. Maar hierdoor werd het werkelijk een gezellige verjaardag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten