Totaal aantal pageviews

dinsdag 20 juni 2017

Dinsdag 20 juni 2017 - Ruim 600 km op de terugweg

Zoals in de vorige publicatie aangegeven zijn we nu op cp Mas Nou aan de baai van Roses.
Maar eerst even terug naar de vorige cp Tauro in Benicassim. Daar zijn we zaterdag naar toe gegaan met de bedoeling daar misschien enige dagen te blijven. Dat hebben we toch niet gedaan. De entree is mooi. Gelijk het zwembad, restaurant en campwinkel die er goed verzorgd uitzien. Maar dan het terrein. Zeer smalle paden waardoor ik met moeite de caravan kon manoeuvreren. De plekken zijn onverzorgd en bedekt met fijne kiezels. Zeker niet groot. Een beetje een allegaartje. Daar zullen we niet meer gaan staan. Deze ervaring was voor ons de reden de volgende dag maar verder te gaan.
De af te leggen ruim 400 km was niet simpel. Ondanks de airco was het toch erg vermoeiend.
Om kwart over drie zijn we aangekomen. De plekken zijn op gras (of wat er nu van over is) en ruim. Het sanitair is super schoon, een mooi ruim zwembad met restaurant. en sport faciliteiten zoals tennis en een multifunctioneel sportterrein. Al met al een camping op terug te komen. Het dorp is als het Venetie van Spanje. Overal kanaaltjes waaraan de mooiste jachten liggen. Bijna alle huizen liggen aan het (zee)water.

Vandaag hebben we 8,5 km gewandeld. Door een natuurgebied, langs het strand, de haven en het dorp. Alles is hier ook goed te fietsen. Maar die hebben we niet bij ons.
Vanavond heerlijk schnitzel gegeten bij een Duits restaurant. Er zijn hier veel Duitsers  en Fransen.welke hier een vakantiewoning hebben.
Al met al een omgeving waar we ons nader over zullen beraden ivm met volgende vakanties.
Maar ondanks de warmte vermaken we ons hier prima.