Totaal aantal pageviews

dinsdag 23 april 2013

Maandag/dinsdag 22/23 april 2013

We zitten hier goed

Het is nog steeds mooi weer. Volgens de verwachtingen wordt het alleen maar beter. Deze dagen zijn gebruikt om allerlei klusjes te doen. Maar eerst maandagochtend boodschappen gedaan. In de middag ben ik begonnen met het monteren en installeren van het WiFi kastje. Dat heeft niet helemaal mee gezeten. Ik ben er nog niet helemaal achter. Ik denk aan een kabel probleem, maar dat moet ik nog even verder uitzoeken. Er is in ieder geval verbinding met de router. Ook heb ik een zijkant aan de luifel geplaatst. Dan zitten we wat meer uit de wind. Elke middag, overlopend in de avond hebben we 'Happy Hour'. Annie, Kees, Margreet en JW zijn elke middag van de partij. Vandaag zijn ook Adrie en Dinie uit de Dordogne aangekomen. Daar hebben zij wijn gehaald. Dus die kwamen ook nog even langs. Daardoor hebben we wel wat laat gegeten. Maar dat is niet erg.We blijven hier nog wel even. Alles is afhankelijk van het weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten